Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

 

1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

 

  • Nákup v internetovom obchode „artex-uni.sk“ môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
  • Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito VOP.
  • Predávajúci: ARTEX-uni s.r.o, Bazovského 418/20, Nitra 949 01, Slovenská republika IČO : 46610782, DIČ : 2023470229. Spoločnosť je zapísaná OR NR, oddiel Sro, vložka: 31329/N
  • Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
  • Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu artex-uni.sk

 

2. OBJEDNÁVANIE TOVARU

 

  • Kupujúci si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke internetového obchodu artex-uni.sk
  • Tovar si môže objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode (prípadne si môže tovar objednať e-mailom na adrese : obchod@artex-uni.sk)
  • Po odoslaní objednávky dostane kupujúci e-mail s informáciou o zaevidovaní objednávky do systému. Následne po overení objednaného tovaru a rezervácie tovaru na sklade našimi pracovníkmi odošle predávajúci potvrdenie rezervácie tovaru. Naši pracovníci môžu kupujúceho kedykoľvek kontaktovať dodatočne aj telefonicky, či e-mailom za účelom overenia objednávky alebo doplnenia prípadných požadovaných informácií.
  • Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.
  • Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
  • Každá objednávka musí obsahovať:
    • Meno a priezvisko kupujúceho
    • Poštovú adresu pre doručenie tovaru
    • Telefónne číslo pre doručenie kuriérom, e-mail
    • Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru
    • Počet kusov z každej položky tovaru
    • Dátum vystavenia objednávky
    • Spôsob úhrady za tovar
    • Spôsob prepravy a prevzatia tovaru
    • Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:
      • IČO a SK DIČ spoločnosti
      • Kontaktnú osobu a telefón
      • Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
    • Ďalšie informácie o objednávaní tovaru nájdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ .

 

3. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY

 

  • Kupujúci vykoná platbu za tovar pri jeho prevzatí.
  • V prípade, že Vám podklad na úhradu nebude e-mailom doručený do 48 hodín, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
  • V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.
  • Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode artex-uni.sk
  • Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.
  • Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.

 

4. DODACIE PODMIENKY

 

  • Objednaný tovar je možné odoslať slovenskou poštou alebo si ho prevziať osobne.
  • Tovar bude odoslaný v rámci lehoty uvedenej na internetovom obchode.
  • Ak zákazník, pri osobnom prevzatí tovaru, si nevyzdvihne objednaný tovar do 7 dní od potvrdenia objednávky, predávajúci ma právo zrušiť rezerváciu tovaru pre kupujúceho a označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.
  • Tovar skladom bude v prípade platby na dobierku odoslaný kupujúcemu do 48 hodín ak je označený ako SKLADOM, v opačnom prípade bude odoslaný podľa lehoty, ktorá je uvedená. V , teda napríklad 3 dni, 1 týždeň, 2 týždne a pod. Ak je tovar dostupný na objednávku, doba doručenia je do 7 pracovných dní. Náš systém kupujúceho automaticky e-mailom informuje o každej zmene objednávky.
  • Pokiaľ je tovar odosielaný poštou a zásielka Vám nepríde do 3 dní od prijatia e-mailu s oznámením o odoslaní objednávky, informujte sa na zásielku na Vašej pošte na základe identifikačného čísla zásielky, ktoré posielame ako súčasť oznámenia o odoslaní zásielky.
  • V prípade, že nebudeme schopní odoslať tovar v uvedených lehotách, naši pracovníci Vás budú kontaktovať e-mailom príp. telefonicky a oznámia Vám termín odoslania, resp. ponúknu adekvátny alternatívny tovar ako náhradu za objednaný.

 

  • Za poštovné objednaného tovaru predávajúci účtuje náklady vo výške:

 

    • jednotné poštovné pre doručenie Slovenskou Poštou:
      pri nákupe do €60,00 je poštovné €3,00 + za platbu na dobierku + €0,80
    • Osobný odber je možný v NR a poštovné neúčtujeme, je nulové
    • U nás máte DOPRAVNÉ ZADARMO, kdekoľvek po celej SR pri nákupe nad 60 €
    • BALNÉ si neúčtujeme :-)

 

5. VRÁTENIE TOVARU

 

  • Objednávateľ ako súkromná osoba (nepodnikateľ) má v súlade so zákonom možnosť odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Ak sa takto rozhodnete, kontaktujte predávajúceho a zašlite mu písomné prehlásenie o odstúpení od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu či presnej adresy pre finančné vysporiadanie. Zakúpený tovar zašlete spolu s dokladom o kúpe späť na našu adresu. Pri vrátení zasielajte prosím tovar nepoškodený vrátane dokumentácie, príslušenstva a pod. Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 15 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru rovnakým spôsobom aký bol použitý pri platbe za tovar, pokiaľ zákazník nepožiada inak. Zakúpený tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru kupujúcim.

 

6. REKLAMÁCIE

 

  • Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
  • Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
  • Reklamovaný tovar musí byť kompletný, s príslušenstvom, s návodom, a pod.
  • Reklamácia je vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim. Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné.
  • Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
  • Reklamácie sú vybavované v súlade s Obchodným zákonníkom SR.

 

7. Riešenie spotrebiteľských sporov prostredníctvom európskej platformy RSO

V prípade, že zákazník nie je spokoný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, zákazník má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Rovnako aj nároky Predávajúceho voči Kupujúcemu môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/); zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

  • Predávajúci sa zaväzuje, že získané údaje poskytnuté kupujúcim pri objednávaní, budú slúžiť výlučne pre potreby predávajúceho.
  • Predávajúci tieto informácie neposkytne tretím osobám, ani iným subjektom.
Yzg2YW